با نزديک شدن به سالگرد کودتاي نظام عليه راي و اراده ملت از تمام جان برکفان شب شکن که در تاريکي شب و با خريدن خطرات به جان خود ، شعارهاي جنبش سبز رو بر ديوارها بنويسند تقاضا دارم تمام سعي خود را در اين چند روز باقي مانده بنمايند چون با اين کار و مشاهده آن توسط مردم خوني تازه در رگهاي جنبش سبز و ملت سبز ايران پمپاژ ميشود و افراد با مشاهده شعارها دلگرم ميشوند
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر