ديروز بود که خبر نامزدي دو تن از گروگانهاي آمريکايي که در زندان اوين گرفتار هستند توجهم را جلب کرد و همچنين مصاحبه مادريکي از آنها و کلي تعريف و تمجيد از شرايط خوب آنها در زندان .
اما از اين مادران ميخواهم به دام تبليغان اين نظام کودتاچي نيفتند و آنقدر آزادي هاي اين گروگانهاي سياسي آمريکا در ايران را به رخ مادران ايراني نکشند تکرار اينکه آنها روزانه نيم ساعت با هم هستند وقت هواخوري دارند و کلي آزادي هاي ديگر که فکر نکنم مقدار کمي از آنها در اختيار جوانان اين مرز و بوم باشد چه تاثيري دارد . اي مادران از شما ميخواهم در بيان اين آزادي ها کمي تامل کنيد چون با پخش مصاحبه هاي شما و سخن گفتن از آزادي هاي نسبي فرزندانتان خون به دل کساني ميکنيد که حتي نميدانند فرزندشان در کجاست و يا ماه هاست که در انفرادي هستند و رنگ آفتاب را نديده اند
اما از اين مادران ميخواهم به دام تبليغان اين نظام کودتاچي نيفتند و آنقدر آزادي هاي اين گروگانهاي سياسي آمريکا در ايران را به رخ مادران ايراني نکشند تکرار اينکه آنها روزانه نيم ساعت با هم هستند وقت هواخوري دارند و کلي آزادي هاي ديگر که فکر نکنم مقدار کمي از آنها در اختيار جوانان اين مرز و بوم باشد چه تاثيري دارد . اي مادران از شما ميخواهم در بيان اين آزادي ها کمي تامل کنيد چون با پخش مصاحبه هاي شما و سخن گفتن از آزادي هاي نسبي فرزندانتان خون به دل کساني ميکنيد که حتي نميدانند فرزندشان در کجاست و يا ماه هاست که در انفرادي هستند و رنگ آفتاب را نديده اند
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر