۱۳۸۹ خرداد ۲۳, یکشنبه

دفتر پدر معنوي جنبش سبز، مرحوم آيت الله العظمي منتظري پلمپ شد

صبح امروز دوشنبه دفتر مرجع عاليقدر و مجاهد نستوه که سالها در حصر نظامي بود که خود از پايه گذاران اصلي آن بود و پس از فوت او بيت و منزلش روي آرامش نديد . در آخرين اين حمله ها نيروهاي دادستاني با حمله به دفتر ايشان ، دفتر معظم له را پلمپ کردند . ننگي که بر پيشاني سيد علي خامنه اي خواهد ماند.
حجت الاسلام احمد منتظري اين خبر را در گفتگو با راديو فردا تاييد کرد .

۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

مجوز راهپيمايي را ملت ميدهد نه دولت کودتا(منتظر کروبي و موسوي هستيم)

دوستان تا دو روز پيش همه چيز رو به راه بود همه ميگفتن ميايم کروبي مصاحبه کرد زهرا رهنورد گفت و موسوي هم در آخرين صحبتهاي منتشر شده اش گفت تاکيد ما بر برگزاري راهپيمايي است . اما از ديروز ورق برگشت و دليل  لغو راهپيمايي قشون کشي اراذل و اوباش بسيجي اعلام شد .
سوالاتي که به ذهن ميرسد و شايد اين سوالها هم به ذهن شما رسيده باشد . اگر حکومت نيرو جمع نميکرد و در خيابان مانور نميداد نبايد شک ميکرديم؟ اگر تهديدهاي سپاه و نيروي انتظامي نبود نبايد شک ميکرديم ؟اگر اينترنت قطع و يا کند ميشد نبايد شک ميکرديم ؟
خوب هيچکدام از اينها باشدت اتفاق نيفتاد حضور نيروهاي لباس شخصي و انتظامي به چهارشنبه خلاصه شد . تهديد خاصي هم از سوي نيروي انتظامي و سپاه در اين چند روزه نداشتيم و اينترنت و پيام کوتاه هم بدون مشکل دارند با قدرت به کار خودشون ادامه ميدهند . پس شرايطي را که قبل از راهپيمايي ها داشتيم ايندفعه نداشتيم . هميشه چند روز قبل از راهپيمايي نيروهاي سرکوبگر در خيابانها جولان ميدادند و نيروهاي سپاه و انتظامي براي مردم خط و نشان ميکشيدند . اما ايندفعه خبري نبود . به نظر ميرسد پشت پرده لغو راهپيمايي از سوي موسوي و کروبي موارد زيادي نهفته است که اميدوارم روشن شود .
حال سوالهايي دارم از ميرحسين عزيز و کروبي شجاع
آيا راهپيمايي هاي گذشته مجوز داشت؟ آيا شما راه ديگري داريد براي مبارزه مدني؟ با پول نويسي و شعارنويسي و الله اکبر گفتن تا به حال کدام نظام عوض شده ؟ با بيانيه دادن و مصاحبه کردن تا به حال کدام حکومت به درخواست معترضين گوش داده يا اصلاح شده ؟
شما هيچ راهي جز حضور در خيابان نداريد و بايد از اين راه حکومت را وادار به عقب نشيني کنيد .
شما به انتخابات بعدي دل بسته ايد همانند مجمع روحانيون مبارز که حتي جرات درخواست مجوز را نداشت ؟ آيا شما اميدواريد همين نماينده هاي به اصطلاح اصلاح طلب که براي حضور در مجلس بعدي حاضرند آشکارا از دولت کودتا حمايت کنند در مجلس بعدي باشند و هزاران سوال ديگر.
اما آقايان ملت براي حضور در خيابان نياز به مجوز ندارند و در واقع قانون خواست ملت است و توافق بر اين است که در راهپيمايي حضور يابيم .
اميدوارم شما تسليم فشارهاي زودگذر حکومت نشويد و شما را فردا ببينيم

۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

محمدنوري زاد:اگر ميدانستم رفتارهاي سربازان گمنام امام زمان باهمسر سعيدامامي اينگونه است هرگز به تغيير رژيم شاهنشاهي راضي نميشدم

محمد نوري زاد در بخشي از نامه اي خود به سيد حسن خميني که از زندان اوين نوشته است گفته است :یشنهاد می‌کنم فیلم بازجویی از همسر سعید امامی را تماشا کنی تا به حال “فعلی” مامورانی که اسم خود را سربازان گمنام امام زمان گذارده‌اند، دست یابی. من پس از دیدن این فیلم از خود پرسیدم: اگر یک روز از تو می‌پرسیدند انقلاب اسلامی موردعلاقه‌ی تو یک روزی به جایی خواهد رسید که به اسم جمهوری‌اسلامی، از یک بانو، با چنین الفاظی بازجویی خواهد شد، ایا باز راضی به انقلاب و برچیدن رژیم شاه بودی؟ با اطمینان به خود پاسخ دادم: هرگز!


۱۳۸۹ خرداد ۱۵, شنبه

سوءاستفاده ترکيه از آشفتگي دستگاه ديپلماسي ايران براي نزديکي به فلسطينيان

ايرانيان هميشه به کمک نيازمندان شتافته اند حال چه اين نيازمندان داخلي بوده اند چه خارجي . مردم غزه هم مورد کمکهاي انسان دوستانه مردم ايران در مواقع مختلف بوده اند اما دولت فقط با پشتيباني سياسي و نظامي فقط به فکر راهبرد منافع خود براي مقابله با اسراييل است و مردم غزه و فلسطين در برابر مسئولان حماس اهميتي ندارند . سالهاست روز قدس برگزار ميشود و پولهاي هنگفتي جهت تبليغات خرج ميشود اما حسرت رسيدن مقداري پول و يا آذوقه و مايحتاج اوليه به دل مردم غزه مانده است . دولتمردان ايران تنها بوقهاي تبليغاتي هستند اما در واقع اين تبليغات کمکي به مردم فقير و گرسنه غزه نميکند . فقط آتش کينه را تقويت ميکند . حال که ايران دچار بحراهاي بسيار داخلي و خارجي است و از همه مهمتر بحران مشروعيت در داخل ،ابتکار عمل در عرصه جهاني را از دولت ضعيف ايران گرفت . حال کشور ترکيه ميخواهد نقش جديدي ايفا کند و بي سروصدا کاروان بزرگي تهيه ديد و به غزه فرستاد درست است اين کاروان به مشکل خورد و نتوانست کار خود را انجام دهد اما باعث شد مردم غزه در دل خود احساس کند مردمان يک کشورو کمکهاي غيرمسقيم يک دولت بهتر از حمايتهاي شبانه روزي تنها يک دولت از خالد مشعل و ... است . آنها دريافتند که دولت ايران استفاده ابزاري از مسئله غزه ميکند . به همين خاطر ديد مردم غزه به ايران در حال تغيير است و ميتواند جايگاه ايران را در آن منطقه ضعيف کند . البته تصاوير حمله هاي وحشيانه سربازان گمنام به مردم بي دفاع ايران هم بسيار موثر بوده است . و در آخر هم مسئول کاروان گفته بود که کمکهاي ارسالي ايران را قبول نکرده است . حال بايد ديد صحبتهاي رهبر ضعيف و مهمل گوي ايران براي غزه نان و آب ميشود و مردمان غزه ميتوانند شبي را با سيري سربر بالين گذارند يا ارسال محموله هاي مختلف به آن منطقه

۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

مراجع تقليد سبز،آقايان موسوي و کروبي !سکوت شما چه معنايي دارد؟

ديروز همگان مشاهده کردند که ديگر خميني و بيت آن جايگاهي درون حکومت ندارد و مخالفان سعي در ايجاد يک چهره خونريز قاطع و ديکتاتور از وي دارند . ديروز همگان مشاهده کردند که حرمت شکني بيت امام و توليت آستان امام کاملا يک برنامه هماهنگ شده بود و چيزي نبود که عده اي بي فکر و في البداهه بخواهند اين عمل را انجام دهند همه شعارها هماهنگ پخش مستقيم بدون هيچ مشکل انجام شد . و حداقل بين دو نهاد سپاه و صداوسيما اين عمل هماهنگ شده بود . پس لطفا فکر نکنيد که عده اي اندک و بي برنامه دست به اين عمل زدند . اصلا اين حرکت در سطح وسيع پخش شد تا سياه نمايي شود که سيد حسن حتي در مقبره پدربزرگش هم محبوب نيست .



تا اينجا کار مخالفان بود و اما حال نوبت جنبش سبز و روحانيون منتقد است .


مراجع عظام شما که دم از امام و راه و روش او و حفظ ميراث او ميزنيد ، دم از حرمت بيت او ميزنيد . امکان ندارن حرکت زشت ديروز را نديده باشيد . چرا واکنش نشان نداديد . نکنم منتظر مصاحبه تويزيوني هستيد؟ آقايان موسوي و کروبي ديگر نوه امام هم جايگاهي درون نظام ندارد پس چرا حداقل از يادگار او حمايت قاطع و سريع نميکنيد تا حکومت را تحت فشار قرار دهيد . همه فقط اين خبر را نقل کردند و سايت کلمه هم با تاخير بسيار زياد اين عمل را پوشش داد . تنها واکنش بيست و چهار ساعت گذشته حمايت ايت الله بيات زنجاني است که درخور توجه و محکم بيان شده است . آقايان موسوي و کروبي شما ديگر چرا آقاي خاتمي شما ديگر چرا؟ سکوت شما نشانه چيست ؟ چرا نسبت به اعمال زشت حکومت در برخي موارد آنقدر سکوت ميکنيد که نظام جهل و جور و فساد فکر ميکند کار درست را کرده و مخالفتي نيست و اين حرکت را ادامه مي دهد . اگر از ابتدا وقتي بازي بچه گانه پاره کردن عکس امام شروع شد قاطع مي ايستاديد اگر برنامه دروغ شاخص که پخش شد استوار مي بوديد کار به اين آبرو ريزي نمي افتاد . حال گشته ها گذشته چرا موضع نميگيريد . منتظر چه چيزي هستيد .آب از سر شما گذشته است پس در اين عمل ترديد نکنيد و موضع بگيريد . چرا در قبال توهين هاي رييس دولت منتصب ولايت فقيه چيزي نميگوييد . نکند چشم انتظار مجوز راهپيمايي که هيچگاه داده نخواهد شد هستيد .


اين نوشته نقدي بود بر تمام کساني که خود را مديون امام و ملت ميدانند اما ...


با اميد پيروزي جنبش سبز و افزايش بيشتر شجاعت مراجع و مهندس موسوي و کروبي


درود بر ملت سبز ايران

۱۳۸۹ خرداد ۴, سه‌شنبه

خطاب به مادران گروگانهاي آمريکايي: نمک به زخم مادران ايراني نپاشيد

ديروز بود که خبر نامزدي دو تن از گروگانهاي آمريکايي که در زندان اوين گرفتار هستند توجهم را جلب کرد و همچنين مصاحبه مادريکي از آنها و کلي تعريف و تمجيد از شرايط خوب آنها در زندان .
اما از اين مادران ميخواهم به دام تبليغان اين نظام کودتاچي نيفتند و آنقدر آزادي هاي اين گروگانهاي سياسي آمريکا در ايران را به رخ مادران ايراني نکشند تکرار اينکه آنها روزانه نيم ساعت با هم هستند وقت هواخوري دارند و کلي آزادي هاي ديگر که فکر نکنم مقدار کمي از آنها در اختيار جوانان اين مرز و بوم باشد چه تاثيري دارد . اي مادران از شما ميخواهم در بيان اين آزادي ها کمي تامل کنيد چون با پخش مصاحبه هاي شما و سخن گفتن از آزادي هاي نسبي فرزندانتان خون به دل کساني ميکنيد که حتي نميدانند فرزندشان در کجاست و يا ماه هاست که در انفرادي هستند و رنگ آفتاب را نديده اند

گسترش شعارنويسي،تزريق خون تازه به رگهاي جنبش سبز

با نزديک شدن به سالگرد کودتاي نظام عليه راي و اراده ملت از تمام جان برکفان شب شکن که در تاريکي شب و با خريدن خطرات به جان خود ، شعارهاي جنبش سبز رو بر ديوارها بنويسند تقاضا دارم تمام سعي خود را در اين چند روز باقي مانده بنمايند چون با اين کار و مشاهده آن توسط مردم خوني تازه در رگهاي جنبش سبز و ملت سبز ايران پمپاژ ميشود و افراد با مشاهده شعارها دلگرم ميشوند