۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

مراجع تقليد سبز،آقايان موسوي و کروبي !سکوت شما چه معنايي دارد؟

ديروز همگان مشاهده کردند که ديگر خميني و بيت آن جايگاهي درون حکومت ندارد و مخالفان سعي در ايجاد يک چهره خونريز قاطع و ديکتاتور از وي دارند . ديروز همگان مشاهده کردند که حرمت شکني بيت امام و توليت آستان امام کاملا يک برنامه هماهنگ شده بود و چيزي نبود که عده اي بي فکر و في البداهه بخواهند اين عمل را انجام دهند همه شعارها هماهنگ پخش مستقيم بدون هيچ مشکل انجام شد . و حداقل بين دو نهاد سپاه و صداوسيما اين عمل هماهنگ شده بود . پس لطفا فکر نکنيد که عده اي اندک و بي برنامه دست به اين عمل زدند . اصلا اين حرکت در سطح وسيع پخش شد تا سياه نمايي شود که سيد حسن حتي در مقبره پدربزرگش هم محبوب نيست .



تا اينجا کار مخالفان بود و اما حال نوبت جنبش سبز و روحانيون منتقد است .


مراجع عظام شما که دم از امام و راه و روش او و حفظ ميراث او ميزنيد ، دم از حرمت بيت او ميزنيد . امکان ندارن حرکت زشت ديروز را نديده باشيد . چرا واکنش نشان نداديد . نکنم منتظر مصاحبه تويزيوني هستيد؟ آقايان موسوي و کروبي ديگر نوه امام هم جايگاهي درون نظام ندارد پس چرا حداقل از يادگار او حمايت قاطع و سريع نميکنيد تا حکومت را تحت فشار قرار دهيد . همه فقط اين خبر را نقل کردند و سايت کلمه هم با تاخير بسيار زياد اين عمل را پوشش داد . تنها واکنش بيست و چهار ساعت گذشته حمايت ايت الله بيات زنجاني است که درخور توجه و محکم بيان شده است . آقايان موسوي و کروبي شما ديگر چرا آقاي خاتمي شما ديگر چرا؟ سکوت شما نشانه چيست ؟ چرا نسبت به اعمال زشت حکومت در برخي موارد آنقدر سکوت ميکنيد که نظام جهل و جور و فساد فکر ميکند کار درست را کرده و مخالفتي نيست و اين حرکت را ادامه مي دهد . اگر از ابتدا وقتي بازي بچه گانه پاره کردن عکس امام شروع شد قاطع مي ايستاديد اگر برنامه دروغ شاخص که پخش شد استوار مي بوديد کار به اين آبرو ريزي نمي افتاد . حال گشته ها گذشته چرا موضع نميگيريد . منتظر چه چيزي هستيد .آب از سر شما گذشته است پس در اين عمل ترديد نکنيد و موضع بگيريد . چرا در قبال توهين هاي رييس دولت منتصب ولايت فقيه چيزي نميگوييد . نکند چشم انتظار مجوز راهپيمايي که هيچگاه داده نخواهد شد هستيد .


اين نوشته نقدي بود بر تمام کساني که خود را مديون امام و ملت ميدانند اما ...


با اميد پيروزي جنبش سبز و افزايش بيشتر شجاعت مراجع و مهندس موسوي و کروبي


درود بر ملت سبز ايران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر