۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

محمدنوري زاد:اگر ميدانستم رفتارهاي سربازان گمنام امام زمان باهمسر سعيدامامي اينگونه است هرگز به تغيير رژيم شاهنشاهي راضي نميشدم

محمد نوري زاد در بخشي از نامه اي خود به سيد حسن خميني که از زندان اوين نوشته است گفته است :یشنهاد می‌کنم فیلم بازجویی از همسر سعید امامی را تماشا کنی تا به حال “فعلی” مامورانی که اسم خود را سربازان گمنام امام زمان گذارده‌اند، دست یابی. من پس از دیدن این فیلم از خود پرسیدم: اگر یک روز از تو می‌پرسیدند انقلاب اسلامی موردعلاقه‌ی تو یک روزی به جایی خواهد رسید که به اسم جمهوری‌اسلامی، از یک بانو، با چنین الفاظی بازجویی خواهد شد، ایا باز راضی به انقلاب و برچیدن رژیم شاه بودی؟ با اطمینان به خود پاسخ دادم: هرگز!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر