۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

مجوز راهپيمايي را ملت ميدهد نه دولت کودتا(منتظر کروبي و موسوي هستيم)

دوستان تا دو روز پيش همه چيز رو به راه بود همه ميگفتن ميايم کروبي مصاحبه کرد زهرا رهنورد گفت و موسوي هم در آخرين صحبتهاي منتشر شده اش گفت تاکيد ما بر برگزاري راهپيمايي است . اما از ديروز ورق برگشت و دليل  لغو راهپيمايي قشون کشي اراذل و اوباش بسيجي اعلام شد .
سوالاتي که به ذهن ميرسد و شايد اين سوالها هم به ذهن شما رسيده باشد . اگر حکومت نيرو جمع نميکرد و در خيابان مانور نميداد نبايد شک ميکرديم؟ اگر تهديدهاي سپاه و نيروي انتظامي نبود نبايد شک ميکرديم ؟اگر اينترنت قطع و يا کند ميشد نبايد شک ميکرديم ؟
خوب هيچکدام از اينها باشدت اتفاق نيفتاد حضور نيروهاي لباس شخصي و انتظامي به چهارشنبه خلاصه شد . تهديد خاصي هم از سوي نيروي انتظامي و سپاه در اين چند روزه نداشتيم و اينترنت و پيام کوتاه هم بدون مشکل دارند با قدرت به کار خودشون ادامه ميدهند . پس شرايطي را که قبل از راهپيمايي ها داشتيم ايندفعه نداشتيم . هميشه چند روز قبل از راهپيمايي نيروهاي سرکوبگر در خيابانها جولان ميدادند و نيروهاي سپاه و انتظامي براي مردم خط و نشان ميکشيدند . اما ايندفعه خبري نبود . به نظر ميرسد پشت پرده لغو راهپيمايي از سوي موسوي و کروبي موارد زيادي نهفته است که اميدوارم روشن شود .
حال سوالهايي دارم از ميرحسين عزيز و کروبي شجاع
آيا راهپيمايي هاي گذشته مجوز داشت؟ آيا شما راه ديگري داريد براي مبارزه مدني؟ با پول نويسي و شعارنويسي و الله اکبر گفتن تا به حال کدام نظام عوض شده ؟ با بيانيه دادن و مصاحبه کردن تا به حال کدام حکومت به درخواست معترضين گوش داده يا اصلاح شده ؟
شما هيچ راهي جز حضور در خيابان نداريد و بايد از اين راه حکومت را وادار به عقب نشيني کنيد .
شما به انتخابات بعدي دل بسته ايد همانند مجمع روحانيون مبارز که حتي جرات درخواست مجوز را نداشت ؟ آيا شما اميدواريد همين نماينده هاي به اصطلاح اصلاح طلب که براي حضور در مجلس بعدي حاضرند آشکارا از دولت کودتا حمايت کنند در مجلس بعدي باشند و هزاران سوال ديگر.
اما آقايان ملت براي حضور در خيابان نياز به مجوز ندارند و در واقع قانون خواست ملت است و توافق بر اين است که در راهپيمايي حضور يابيم .
اميدوارم شما تسليم فشارهاي زودگذر حکومت نشويد و شما را فردا ببينيم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر